TAG : WHAT IS IN MY BAG ?

Mała aktualizacja tag'u "Co jest w mojej torebce?" Poprzedni możecie zobaczyć tutaj => here.
Trochę ta zawartość się zmieniła, niestety przybyło rzeczy a jak wiadomo w damskiej torebce jest zawsze bałagan, więc im więcej rzeczy tym gorzej :P



1. Cukierki na gardło.
2. Dorobiłam się okularów :)
3. Książka którą aktualnie czytam "Księga tęsknoty" Leonard Cohen.
4. Telefon.
5. Iphone, który służy mi jako odtwarzacz muzyki i budzik :P.
6. Portfel / Forever 21.
7. Tabletki przeciwbólowe zawsze muszą być.
8. Kosmetyki, BB Cream z Garniera, żel antybakteryjny do rąk z Bath and Body Works, pomadka EOS, krem do rąk, puder LOREAL True Match, róż MAYBELLINE Dream Bouncy  i bibułki matująe.
9. Szczotka do włosów.
10. Długopis i karteczki bo bez tego ani rusz, jak czegoś nie zapiszę to na bank zapomnę, a prowadzenie kalendarza to nie dla mnie :)
11. Pomadki, błyszczyki, szminki. Jak szukam jakiegoś koloru to na pewno znajdę go w torebce :)
12. Mgiełka z VS, Mini Marc Jacobs "Lola" i pilniczek.

2 komentarze:

  1. Widzę, ze nie tylko moja torebka jest taka pakowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój mąż twierdzi że moją torbą można kogoś zabić ha, ha, ha jest tak ciężka, ale nic nie poradzę wszystko jest mi potrzebne :)
    świetny post kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger