LOOK: DREAMER

Zima w tym roku jest bardzo łaskawa, oby tak zostało aż do wiosny.
Kratka, bardzo popularny motyw tego sezonu, chciałam zaopatrzyć się w jakiś fajny szalik, ale żaden mnie nie chwycił za serce. Dlatego padło na spódniczkę, za zawrotną cenę 5$. Do łask wraca mój płaszcz Ralpha Laurena, a torebka jest idealna i pasuje do wszystkiego :)

W poście o moich postanowieniach noworocznych (tutaj) znalazł się punkt z tatuażem, dziś możecie już go podziwiać. Jestem bardzo zadowolona ze swojego pierwszego tatuażu. Już mam ochotę na następny. Powiem wam jeszcze że wcale nie bolało.





spódniczka - Forever 21
bluzka - ebay&diy
płaszcz - Ralph Lauren/sh
torebka - Phillip Lim for Target
buty - Wojas

2 komentarze:

  1. spódnice i koszulkę chętnie bym przytuliła :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe miejsce na tatuaż wybrałaś :) Ja mam 3 i za każdym razem, mówiłam sobie, że nigdy więcej, a teraz mam już listę kolejnych do zrobienia ;)

    __________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger