LOOK : SOMETHING I NEED

Skórzana spódniczka. Każda z nas powinna mieć taką w swojej szafie. Nadaje się na wiele okazji. Biała bluzka, czarne szpilki i mamy fajny look do pracy. Cekinowy top, botki na obcasie i możemy spokojnie wybrać się na imprezę karnawałową.
Ja tym razem połączyłam moją spódniczkę  z koszulą w kratę. Bo ja lubię proste i nieskomplikowane połączenia. Wyszła mi taka casualowa stylizacja, którą można założyć na uczelnię, spotkanie z koleżanką czy na zimowy spacer.
W poszukiwaniu fajnej skórzanej spódniczki warto zajrzeć do szaf naszych mam, babć lub do lumpeksów. Tam znajdziemy unikatowe i niepowtarzalne modele.








płaszcz - Ralph Lauren/sh
szalik - Orsay
torba - Phillip Lim for Target
koszula - sh
spódniczka - vintage
buty - Esprit

1 komentarz:

  1. świetna torebka !:)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger