DIY: PHOTO FRAME

Po powrocie z USA chciałam odświeżyć swój pokój i otoczyć się wspomnieniami z tego miejsca bo bardzo za nim tęsknie.
Znalazłam w domu ramki, które nie pasują kolorystycznie do żadnego pokoju w moim domu, więc postanowiłam zmienić ich kolor.
Do pomalowania użyłam farby akrylowej i pędzla  z gąbki. Taki pędzel dokładniej maluje i nie zostawia smug. Farby akrylowe bardzo szybko schną już po godzinie mogłam włożyć zdjęcia i pocztówkę.
Teraz ramki czekają na powieszenie na ścianie :)









5 komentarzy:

  1. nie chciałaś przedłużyć programu?

    OdpowiedzUsuń
  2. przedłużyłam, pojechałam do nowej rodziny miałam rematch i nie udało mi sie znalezc nowej rodziny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooj szkoda ;< ale może to i lepiej, wszystko przeciez nie dzieje sie bez przyczyny ;) nie chciałaś zostać ze starą rodziną tak jak Syla?

      Usuń
    2. bardzo lubiłam moja stara rodzinke ale chcialam zobaczyc wiecej stanow i byc blizej NY i przez chwilę byłam :) pewnie tak jest że nic nie dzieje sie bez przyczyny, planuje następne podroze :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger