COOKING : PANCAKES

Uwielbiam naleśniki w każdej postaci, na słodko, na słono, na ciepło i na zimno, zawsze smakują dobrze. Mam dla was prosty przepis na naleśniki ze słodkim twarożkiem i malinami.
Składniki na ciasto:
- jedno jajko
- szklanka mąki
- szklanka mleka
- łyżka cukru pudru i cukier waniliowy.



To wszystko wrzucamy do miski i miksujemy na jednolitą masę. Ja robię ciasto bardziej rzadkie, lepiej się wtedy rozprowadza na patelni i naleśniki są cieńsze.

Do przygotowania twarożku potrzeba:
- twarożek
- cukier puder
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
To również mieszamy i nasz "farsz" jest gotowy.



Jeśli jesteście fanami naleśników i robicie je często to polecam zakup specjalnej patelni. Jest ona dużo lepsza niż zwykła patelnia i nie musimy używać oleju/oliwy do smażenia.
Smażenie to najgorsza czynność, bo trochę trzeba się nastać, ale dla efektu warto.
Z proporcji które podałam wyszło mi 10 naleśników.



Kiedy naleśniki są usmażone to przechodzimy do przekładania ich naszym twarożkiem. Rozsmarowujemy na całym naleśnik i dodajemy malinki. Ja użyłam malin z naszego ogrodu, które latem zaprawialiśmy, są przepyszne.

Moi domownicy lubią również opcję z twarożkiem i bananem, która również polecam.
Gotowe naleśniki składamy na pół i przekrawamy. Do dekoracji użyłam bananów i wiórków czekoladowych. 



SMACZNEGO !!!

1 komentarz:

  1. Ja wczoraj zrobiłam pyszne placki. Widzę, ze zimą takie "wypieki" są na topie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger