Iść, ciągle iść w stronę słońca ...

 Dziś uratowałam tą torebkę przed wyrzuceniem do kosza, wyobrażacie sobie, że ktoś chciał wyrzucić to cudeńko ?! Ale już jest w moim pokoju, bezpieczna, ja będę ją kochać i nigdy jej nie skrzywdzę :)
Co do tuniki to wiem że mnie poszerza, ale tylko na zdjęciach bo normalnie wygląda spoko. Zastanawiam się nad obcięciem tych ogonów tak aby była równa, co mi doradzicie  ?














photo by Monika

tunika, legginsy - NY
marynarka - atmosphere
buty - dash44
torba - vintage

30 komentarzy:

  1. jeju, trudno uwierzyć, że taką piękną torbę ktoś mógł porzucić! miałaś niesamowitego farta, że ją znalazłaś, zazdroszczę! :) bardzo fajne leginsy :D
    truffle

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja.
    Co do tuniki - ja bym obcięła, ale jeszcze inaczej. Hmm, otóż obcięłabym taką "falą", jeśli wiesz, o co mi chodzi. W sensie, nie prosto, tylko taki szlaczek. Mniej więcej w ten deseń: ~~~~.
    I nie wierzę, że ktoś wyrzucił takie cudeńko! Ostatnio ludzie 'zabijają się' o takie stare torby. Ktoś spokojnie mógłby ją sprzedać za pokaźną sumkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie torb świetna! A tuniczki jednk bym nie obcinała, chociaż wiem że takie końce mogą być kłopotliwe:) ale przynajmniejsz możesz sobie wiązać je na kilka sposobów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i torebka mnie zachwyciły. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. You look great with this outfit..I am creatively charged and spontaneously pleased for that special pants in brave print.Thanks for that terrific inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna torba!! sama chętnie bym ją przygarnęła :) jesteś szczęściarą, że udały ci się zdobyć prawdziwy skarb w stylu vintage, prawdopodobnie, za bardzo korzystną cenę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym ją ciachnęła :P

    śliczna torba! bardzo dobrze, że zyskała drugie życie u Ciebie :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta torba!Poza tym nie przepadam zbytnio za kwiatowym wzorem na legginsach lecz Ty zestawiłaś to w taki sposób że szczerze sama bym się bez problemu mogła tak ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwycająca torba!

    OdpowiedzUsuń
  10. No co TY !!?? Świetna jest !! Całe szczęście, że ją "uratowałaś" !! Licytowałam wczoraj podobne buty i już wiem, że dziś będę licytować na maxa, bo wyglądają ekstra :>

    OdpowiedzUsuń
  11. O mrauuu, jestem pod cholernym wrażeniem! Powaliłaś mnie kobietko, niby sporo się tu się dzieje, ale zestaw mnie wręcz zauroczył, bardzo kobieco, stylowo, modnie i pomysłowo. ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 3 zdjęcie ładne :)
    zestaw mi się podoba ;>
    osobiście obcięłabym te ogony,bo nie lubię tego typu bluzek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fenomenalnie i zakochałam się w twojej torebce;) cudna;) Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym nie cięła bo lubię ten fason. tunika bardzo fajnie wygląda z wzorzystymi legginsami i marynarką:)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne legginsy!!

    http://againchange.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw;
    Ja bym nie obcinala- gdyz te ogonki maja swoj urok.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz kochana, już taki jesienny secik, piękna sceneria, torba wręcz zachwyca, istna perełka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna torba ;) genialnie wyglądasz. Spodobał mi się Twój blog - obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne legginsy i buty! Wyglądasz świetnie:))

    Pozdrawiamy;*:*

    OdpowiedzUsuń
  21. O rety, nie mogę uwierzyć, że ktoś mógłby ją wyrzucić! Ale jak patrzę na ubrania w sh to też nie wierzę, że ktoś mógł chcieć się z nimi rozstać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna torba i buty, super zestaw! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak juz pisalam na MP - boska teczka!
    Zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger