Mint

 Kolejna miętowa bluzka, kolejna spódniczka i kolejny post z tymi samymi butami (bardzo je lubię i nic na to nie poradzę). Zdjęcia były robione kiedy było ciepło. Spódniczka początkowo miała kształt trapezu ( nieodpowiedni dla mojej figury ale kosztowała 3 euro ) ale moja zdolna mamunia <3 przerobiła ją troszkę, najbardziej w niej podobają mi się hafty przy pasku.

Zapraszam na mój BlogLovin i FaceBook !!!









 photo by Hania

buty, bluzka, naszyjnik - dunnes
spódniczka,torebka - primark

22 komentarze:

  1. bluzeczka jest przepiękna, a spódniczka ma boski haft! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka i spódniczka są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie połączyłaś spódnicę folk z tą koszulą.;-)
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka :) pasuje do tła

    OdpowiedzUsuń
  5. nie cosiuj mi:)
    super lookasz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje do Ciebie ten miętowy kolor :) Ogólnie w całym stroju prezentujesz się bardzo ładnie. Wszystko mi się podoba :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne buciki i torbinka <3
    zapraszam do mnie
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zestaw ci pasuje, to fakt :) no i buty są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  9. miętowy kolor ma swój urok :)
    notka kulinarna zapraszam:
    http://mycolorvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog <3
    jeśli chcesz możemy się poobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. spódnica i torebka są urocze. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. buty są cudowne <33 zakochałam się w nich : )

    obserwuję i zapraszam do mnie: http://style-is-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo udana stylizacja ^^ bluzka pasuje idealnie do tej spódniczki! :D

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger