Brooklyn Bridge

Szał na motyw flagi USA troszkę zmalał, a ja jak to ja oczywiście z małym opóźnieniem pokazuje wam mój top z flagą. Długo zastanawiałam się nad odpowiednim  miejscem na te zdjęcia i w końcu się znalazło. Mam na sobie rzeczy które przypominają mi USA do tego ten most, a właściwie wiadukt :) kocham te zdjęcia :) Moim największym marzeniem, zaraz po torebce Chanel, jest odwiedzenie USA a w szczególności NY.



Wam jak się podoba moja amerykańska stylizacja ??

FaceBook zapraszam do klikania :)

























photo by Monika

szorty - Cubus + DIY
top - SH + DIY
bejsbolówka - SH
buty - Deichmann
bandana - prezent
okulary - Biedronka
zegarek - Jelly Watch - Allegro
naszyjnik - C&A

26 komentarzy:

  1. ćwieki na szortach są boskie i amerykańska flaga !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz. Podoba mi się motyw flagi i bandana na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne miejsce na zdjecia, podoba mi sie motyw flagi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa! Cudo! Trafiłaś stuprocentowo w mój gust. Szorty, top z flagą i buty:))

    Dodajemy i pozdrawiamy ciepło^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw i rewelacyjne zdjęcia. Świetne miejsce na fotki w tym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!!
    świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, szukam akurat inspiracji dla tego typu butów :> !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, i ten klimat Amerykański :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szał czy nie szał, flaga jest fajna, Stany są fajne, Twoja koszulka i bandana też są fajne! :-)

    Pozdrawiam, zapraszam ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja- a la USA:) bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te shorty - też chcę takie :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny,świentny outfit! :) i mega super miejsce na zdjęcia. poza tym kocham te pierdoły z biedronek i carrefourów! ;p (sama mam kilka takich rzeczy ;p)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze rzuciły mi się w oczy zdjęcia, są wspaniałe, dopiero później dostrzegłam Twoją stylizację. Świetny blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. These photos are amazing, super cool look! =)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny top! ja też mam lekkie opóźnienie, jeśli chodzi o takie tendencje ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. A podoba się bardzo!:) Ale zdecydowanie lepiej bez bluzy:)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger