Lazy Monday

Pół dnia przeleżałam w łóżku, w końcu zebrałam się w sobie żeby wstać i chociaż trochę kreatywnie wykorzystać ten dzień i oto powstały te zdjęcia. Moje ulubione buty odkąd je zobaczyłam na stronie Dash44, kiedy je dostałam tylko utwierdziłam się w tym że są moimi ulubionymi, myślę nad kupnem czarnych. W końcu mogę pokazać moje "wyćwiekowane" szorty w stylizacji. Na zdjęciach moje końcówki, które z różowych zrobiły się czerwono - rude :) Czekam aż mi zejdzie ten kolor i będą niebieskie albo zielone.







photo by Monika

szorty - Cubus + DIY
koszula - SH
kowbojki - Dash44
torba - kapphal

24 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz! Kowbojki są cudowne!! < 33
    a Twoje włosy wyglądają niczym ozdoba bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są rewelacyjne!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zręcznie postąpiłaś z tymi ćwiekami. Zestaw świetny, a włosami się zachwycam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścionek jest śliczny, a włosy mega!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny pierscionek. Uwielbiam zestawy z szortami.
    http://wporywach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty,
    absolutnie moje must have na jesień :> !!
    Bardzo fajny zestaw !!

    OdpowiedzUsuń
  7. biżuterię masz świetną : )

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny zestaw :) botki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. te buty też mi sie podobały, nie jest w nich gorąco? i jak z rozmiarówką? uwielbiam kowbojki w kolorze skóry :)

    fajnie że wpadłaś do mnie na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy i koszula bardzo przypadły mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam twój opis i widzę, że łączy nas miłość do Freddiego :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Obejrzeliśmy wszystkie Twoje stylizacje i jesteśmy zachwyceni Twoją kreatywnością i wyczuciem stylu! Zapraszamy Cię do odwiedzenia naszej strony, która by może zainspiruje Cię do dalszych działań, tak jak Ty zainspirowałaś nas. Pozdrawiamy www.funfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne zdjecia,bardzo podobaja mi sie buty!!!


    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądają u Ciebie te czerwone końcówki, ja zastanawiam się nad takimi tylko blond, stylizacja fajna, spodenki przypadają mi do gustu, zapraszam do nas, E.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja. :)

    zapraszam na mojego bloga www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne włosy :)
    zajrzysz w wolnej chwili ? http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/
    blog dopiero się rozwija i było by mi baardzo miło, gdybyś dodała komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na moim blogu trwa konkurs, do wygrania bon o wartości 100zł do wydania w sklepie internetowym Fashionfreak. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału ;)
    MarieAntoinette

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna luźna stylizacja- bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. - butki bardzo fajne, dla mnie karmel jest zdecydowanie in . =) w poprzedniej stylio urzekla mnie twoja torebka . =) tymczasem zapraszam do siebie, nowa notka - ponadczasowa koronka + dodaje do obs .

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne buty:) również jestem zakochana w Krakowie. Jak raz w miesiącu się tam nie pojawię to bym chyba zwariowała :P

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger