Leśna wróżka

 Ostatnio mam bzika na punkcie miętowego koloru, podoba mi się wszystko co z nim związane. Mój urlop się kończy :( w poniedziałek już do pracy ( ble ), Mam tylko nadzieje że powrót do pracy umili mi ładna LETNIA pogoda !!
Naszyjnik z Marlena Dietrich , który pochodzi ze sklepu trendsetterka.com, wygrałam na początku roku w konkursie u VENILA KOSTIS , nosiłam go wcześniej ale nigdy nie było okazji by go sfotografować. 






photo by Hania
top - Cubus
spódniczka - Atmosphere
naszyjniki - dunnes , trendsetterka.com
buty - dunnes
torebka - bazarek

24 komentarze:

  1. Bardzo ładna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ten model spódnic! Są cudowne, na dodatek dodają takiego "romantycznego" klimatu :)
    Świetnie połączona z bluzeczką! Butki cudowne i wisiorki! Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, kobieca stylizacja. Zdecydowanie, to są właśnie Twoje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest śliczna !! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie mięty i pudowego różu ;) uwielbiam takie spódniczki(można to u mnie zaobserwoewać)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely pictures!! I think I have seen this skirt on another blg in greenish turquise unfortunatly I dont speak polish could you tell me where you got it?

    PS: I started another new Blog besides Style-Roulette.com with a good friend. And we just started a huge Give-Away with several goodiebags from the fashion week so maybe you wanna check it out ;)

    -Letters tO VoguE-

    xoxo,

    L&V

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódniczka i wisiorek;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za komentarz u mnie;) Zakochałam się w Twojej spódniczce!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo bardzo ładnie wygladasz,sliczna spodniczka,mam taka tylko w kolorze miętowym!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, bardzo podobają mi się Twoje buty. :]

    OdpowiedzUsuń
  12. przeurocza spódniczka, ogólnie stylizacja bardzo fajna ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka śliczna i strasznie podoba mi sie ten naszyjnik z klatką <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest ta spódniczka :) Widzę że masz zrobione końcówki włosów tak jak ja :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, ta spódnica jest przepiękna! Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger