Pierwszy Dzwonek

Pierwszy dzwonek, niestety nie dla mnie, chętnie poszła bym jeszcze raz do szkoły średniej, siadła w ławce z najlepszą koleżanką, nawet mam ochotę dostać 1 :p
Słyszałam do przyszłego tygodnia maja być upały, dlatego trzeba wykorzystać szybko pogodę na w miarę letnie stylizacje.
To że uwielbiam paski to każdy wie, jednak ta sukienka wisiała w szafie całe wakacje, ale w końcu przyszedł czas i na nią :)
















  photo by Monika

sukienka - New Yorker
kurtka - Primark
buty - Dunnes
bransoletka - Primark (Opia)
torebka - Reserved
okulary - Biedronka

16 komentarzy:

  1. Fajny set! Sukienka super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super outfit, ale najbardziej nie moge oderwac wzroku od branzoletki-cudowna!
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna ta bransoletka <3 zapraszam do mnie na rozdanie biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pragne tej bransolety!
    U mnie konkurs, Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. - bardzo milo sie oglada te zdjecie, sa mega radosne . =) niestety lato sie konczy, wiec jak najwiecej takich ubran .! zapraszam do siebie, nowa notka + zmieniony adres i tytul bloga .

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mam wielka ochote na kilka dni w szkole :))) nawet na znienawidzonej matematyce :) sliczne zdjecia ! swietna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka jest sliczna!Uwielbiam charmsy! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. http://style-frozen-style.blogspot.com/
    zapraszam do obserwowania, a odwdzięczę sie tym samym :)

    takie super oksy z biedronce?! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna jest ta branzoletka!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny zestaw, zawsze na topie! I swietnie ozywilas calosc baletkami. No i super branzoletka :D Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie, na pewno ci sie spodoba ;) http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger