LOOK : SUNNY MONDAY

 Zima odpuszcza. HURRRRA !!!
Zdjęcia robiła moja ukochana Dareczka. Look jak zawsze prosty i jak najbardziej w moim stylu. Nowym elementem są tylko spodnie, pierwsze moje takie artystycznie podarte. Szukam  kolejnych ale już bardziej w stylu boyfriend.
Mania na czerwone usta trwa. Miałam etap pomarańczowych, różowych ust a teraz przyszła kolej na czerwień i bardzo mi się podoba.









płaszcz - Ralph Lauren/sh
spodnie - no name
buty,koszulka - Forever 21
torba - Phillip Lim for Target

2 komentarze:

  1. fajna koszulka:)
    pozdrawiam
    http://www.cheersmyheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! spodnie podobają mi się najbardziej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger