We'll be coming back

Pierwszy raz w historii bloga, BLUZA. I jedyna w mojej szafie, ale już leci do mnie następna. Dziś postanowiłam trochę poświecić neonami, znowu. W sumie neony cały czas na topie. Lubię w ten sposób ożywiać stylizacje.
Wiecie jakie mam szczęście, kupiłam spodnie w sh, żeby je przerobić na te właśnie szorty, zapłaciłam aż 16$ :P, po czym poszłam do następnego sh, jakieś 10 metrów dalej, a tam 50% off na wszystkie jeansy. Mistrzyni polowań w sh :p














spodenki - sh + DIY
torba - sh
buty - vans
czapka - carhartt
bluza - proenza schouler dla target

19 komentarzy:

  1. Ale żarówa :D Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna czapa i torebka! Kto powiedział, że zimą ma być szaro, buro i ponuro? :)
    Zazdroszczę łupów z SH!
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapa i torba są mega! Obserwujemy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądają neonowe akcenty na takim szarym tle! :)


    http://lemarmollade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sie wyróżniasz kochana!:) Świetny styl!<3 Daj znać jeśli jesteś chętna do wspólnej obserwacji;*;)


    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super torebka :)
    zapraszam do mnie :)
    http://pperoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia ! :)

    Zapraszam do siebie! Może Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    Obserwujemy? ♥
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czapa !
    + uwielbiam Twoje łydki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygladasz i wydaje mi sie ze ludzie powinni bardziej eksperymentowac z neonem, ja uzywam neonu w moim makijazu ktory uwielbiam ;) A tak z ciekawosci, gdzie w USA mieszkasz bo zauwazylam ze masz zdjecie domkow z san francisco jako cover bloga i pisalas i hippisaowskim stylu, czy tu mieszkasz? mowie tu bo ja wlasnie mieszkam w san francisco ;)

    Jak cos to zapraszam na mojego bloga glownie nauka MAKIJAZU ;)

    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪


    http://klaudiamayer.blogspot.com

    https://www.facebook.com/KlaudiaMayerMakeUp?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz! Cieszę się, że notka Ci się spodobała i mam nadzieję, że będziesz zaglądać do mnie częściej! ;* Wieczorem dodam post z przeuroczą parą w stylizacji karnawałowej, więc już teraz zapraszam.

    Neon zawsze fajnie wygląda :) Zwłaszcza w połączeniu ze sportowymi rzeczami, chociaż ludzie boją się tak eksperymentować. Plus za odwagę!

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger