Dreamcatcher

 Według wierzeń Indiańskich plemion, łapacze snów miały przepuszczać te dobry sny, a zatrzymywać koszmary. Ja mam swój mały łapacz snów i muszę powiedzieć, że naprawdę działa,  kiedyś miałam dużo koszmarnych snów. Odkąd to małe cudeńko wisi w moim pokoju mogę spać spokojnie ( to brzmi jak jak reklama z telezakupów mango :p ). Chciałabym mieć taki zrobiony przez prawdziwych Indian. W USA jest bardzo dużo rezerwatów i żyją tam prawdziwi Indianie więc jest cień szansy :)
Wierzycie w działanie łapacza snów ?





zdjęcia: weheartit.com

10 komentarzy:

  1. Też chciałabym mieć takie cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe foty i ten łapacz snów, jak z teledysku mgmt

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na Węgrzech kupiłam taki łapacz snów od "pseudo" [?] Indian i teraz wisi sobie nad moim łóżkiem :) Nie wierzę jakoś w jego moc, ale jest ładną ozdobą :p

    pozdrawiam,
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. łapacze snów są rewelacyjne! marzy mi się takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  5. pożycz swój to Ci powiem czy działa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się to podoba ,trzeba będzie zdobyć to gdzieś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :)) Na pewno będę zaglądać tu częściej :))



    www.limitofcontrol.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam łapacze snów, kiedyś nawet chciałam sobie zrobić taki tatuaż ale póki co mi przeszło :D
    Mam do Ciebie pytanie- na jakim poziomie był Twój angielski gdy wyjechałaś do USA? Miałaś/masz jakieś problemy z rozumieniem innych?

    OdpowiedzUsuń
  9. Łapacze snów są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger