Kings Islnad

Jakieś 3 tygodnie temu wybrałyśmy się z dziewczynami do Kings Island, to takie wieeelkie wesołe miasteczko. W sumie dlaczego się mówi "wesołe miasteczko" jak wszyscy się boją i panicznie krzyczą? Ja zawsze zastanawiam się czy wisząc gdzieś do góry nogami albo zjeżdżając z wielkiej góry, moje zapięcie się nie odepnie. :) 
Czarne leginsy i sweterek z cekinami, który bardzo fajnie się świecił, były wygodne i stylowe, do tego militarna kurtka :)











kurtka - sheinside
torebka, sweterek - sh
buty - no name
leginsy -dunnes








11 komentarzy:

  1. super ;]
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, na zdjęciu przy fontannie wyglądasz jak doklejona :D Zazdroszczę takiej wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zestawienie stylistyczne, seledynowa torebka świetnie podkreśla całość :]

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka z sh ! ale zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna torebka :)!
    Fajne to wesołe miasteczko... Pozazdrościć ;)

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com /malgorzata4.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę! super fotki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. łoł torba jest genialna!
    Szkoda, że z sh : (

    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin( zgłosiły się tylko 4 osoby, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torba.
    Nigdy nie byłam w wesołym miasteczku :<

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha dobre, ja bałabym się czy moja misternie ułożona fryzura się nie rozpadnie =]

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger