Co robić w Nashville ?

Co można zrobić w Nashville przez weekend żeby się nie nudzić ?

Po pierwsze i najważniejsze zrobić sobie zdjęcie z Elvisem.

Po drugie i też najważniejsze napić się whisky.

 Po trzecie można odwiedzić genialne muzeum Country Music Hall of Fame and Museum. W tym muzeum można się dowiedzieć wszystkiego o country, można posłuchać piosenek, obejrzeć filmy dokumentalne, podziwiać stroje, w których ja się zakochałam. Na początku nie byłam przekonana do wizyty w muzeum, ale zdanie zmieniłam po 5 minutach.
Odkryłam też, że współcześni projektanci bardzo inspirują się stylem country.
A oto przykład.
Po lewej stronie leginsy MMM dla H&M, a po prawej kreacja Dottle West z 1970. Widać podobieństwo ?




 Koniecznie trzeba zostawić po sobie wpis :p







Wieczorem można wybrać się knajpki, gdzie na żywo grał zespół i można się nauczyć tańczyć country. Z moimi zdolnościami tanecznymi nie jest za dobrze, ale zabawa była przednia. Bardzo fajnie to wygląda kiedy na parkiecie staje 50 osób od 4 do 60 lat ( tak na oko) i wszyscy równą stawiają kroki, a na koniec głośne ihhhhaaaaaaaa :) Szkoda, że ten lokal to nie była stodoła ( tak jak w filmach) bo by było idealnie.




A po nocnych tańcach i swawolach obowiązkowo trzeba się wybrać na prawdziwie amerykańskie śniadanie do Pancake Pantry, mała restauracja, powstała w 1961 roku, jest bardzo popularna, na stolik czekałyśmy 1,5 godziny, więc ze śniadania zrobił się lunch. Ja zamówiłam naleśniki z masłem i dżemem jeżynowym. Były przepyszne, opłacało się stać w kolejce.





Przepraszam za tak dużą ilość zdjęć, ale nie umiałam się zdecydować. To już ostatni post o Nashville, teraz szykujemy się na następną wyprawę w nieznane.

8 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, chcemy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, ja też tam chcę jechać :33

    OdpowiedzUsuń
  3. och, na pewno mialabym ochotę założyć czerwone kowbojki po takim wypadzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chcialoby się jutro wyjechac:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey :) Właśnie będę się wybierać do Nashville, co to za knajpka gdzie można się nauczyć tańczyć country ? Pamietasz nazwe?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey :) Właśnie będę się wybierać do Nashville, co to za knajpka gdzie można się nauczyć tańczyć country ? Pamietasz nazwe?

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger