PUMPKIN WEEK - DAY 2 - HOME DECORATIONS

 Nowa pora roku, nowe dekoracje mieszkania. Ja bardzo lubie zmieniac i dekorowac mieszkanie zgodnie z pora roku. Jak przystroic dom na jesien ? Bardzo latwo i bardzo tanio. Kasztany, szyszki i kolorowe liscie sa dostepne wszedzie i nie trzeba za nie placic. Wystaczy sie zmobilizowac i wyjsc z domu zeby je pozbierac. Piekne odcienie pomaranczy, brazu i zolci ociepla nasze mieszkania kiedy za oknem bedzie szaro i deszczowo. 
Oczywiscie dynia, krolowa jesieni, nie zapomnijcie sie w nia zapatrzec. Mozna rowniez kupic male dynie dekoracyjne, nie sa za bardzo jadalne ale swietnie sie nadaja do tworzenia dekoracji. 
Zobaczcie ile kombinacji mozna zrobic przy uzyciu tych samych produktow.

Jak widzicie moje ozdoby juz stoja jakis czas, bo od 15 pazdziernika. 



Kolejny gadzet ktory dodalam to lightbox, ostanio bardzo modny, udalo mi sie ten kupic za 20 euro + zestaw literek i symboli. 



Zestaw tych ozdobnych puszek kupilam na farmie dyniowej, w sumie potem zalowalam bo bardzo latwo jes zrobic samemu. W planach mam juz post na ten temat :)

Ozdoba a mojej szafce nocnej. Do puszki wlozylam swieczke o waniliowym zapachu. Super efekt, jeszcze bardziej ociepla wnetrze naszego pokoju.

Jak wam sie podobaja te dekoracje, poroznosilam je po calym domu i ciesza moje oko kazdego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger