School Uniform

 Jest wrzesień, zaczęła się szkoła, więc mam dla was propozycje "szkolnego mundurka". Swoją drogą żałuję, że w kiedy chodziłam do szkoły nie posiadałam takowego, tu w USA prawie we wszystkich szkołach mundurki obowiązują i bardzo mi się podobają dziewczynki w plisowanych spódniczkach i koszulkach z kołnierzykami, najlepiej kiedy mają podkolanówki :)

Sweterek udało mi się zdobyć ze specjalnej kolekcji Phillip Lim for Target, w sumie był ostatnią rzeczą w moim rozmiarze. Chciałam jeszcze torebkę ale te rozeszły sie w przeciągu 15 minut, ale tutaj z pomocą przyszła mi Sylwia z Ohio, tam był ich dużo i już jedna do mnie leci :)
Więc mamy sweterek i plisowaną spódniczkę i Conversy (najwygodniejsze buty ever i pasują do wszystkiego), jest ładnie, schludnie, wygodnie ale nie nudnie. Btw ja w październiku zaczynam moje zajęcia hiszpańskiego :)



sweterek - Phillip Lim for Target
spódniczka - sh
naszyjnik - Simply Vera Wang
buty - Converse

3 komentarze:

  1. Trampki i biżuteria ♥ pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie małej czarnej z trampkami. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa stylizacja:)
    www.lubyolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger