FALL 2013

Kończy się lato ( mojej psiapsióły w  Nowej Zelandii kończy się już zima ) czas więc rozejrzeć się za jesienną garderobą. Ja przygotowałam zestawienie ubrań i butów, które sama zamierzam kupić (oczywiście nie wszystkie). Postanowiłam się skupić na sklepach, które lubię i które mam pod ręką. Jak zaważycie kolory dominujące to czarny i szary, ale jest też trochę granatu, burgundu i czerwieni. Postawiłam na wygodę i sportowy, luźny styl. Do tego kilka kolorowych dodatków i będę gotowa na jesień :)


Pierwsze na liście są buty sportowe, przydadzą się na siłownie ale i do codziennych zestawów.

Bluzy i swetry z Foreven 21, ta z Króla Lwa jest absolutnie urocza, 
 Myszka Mickey Love :)
 Spodnie piżamowe i dresowe, najwygodniejsze na świecie i prezentują się lepiej od legginsów. Forever 21
 Na ciepłą i suchą jesień balerinki są bardzo wskazane, będą dodawać dziewczęcego urok każdej stylizacji. A na chłodniejsze dni botki i trampki. Forever21
 Drugi sklep to H&M, tak wiem, wszystkie blogerki się tam ubierają, mi też przypadło kilkanaście rzeczy do gustu, mam nadzieję, że w sklepie ich jakość okażę się mega super :)



 Te dwie sukienki urzekły mnie bardzo, ta czarno-granatowa kojarzy mi się z baseballem, co bardzo mi się podoba .

 Więcej dresów :)
 Uwielbiam czapki, dodają charakteru i potrafią dopełnić stylizację. Do kapeluszy przekonałam się rok temu. Zobaczymy jak będę wyglądać w tym.
 O tym właśnie mówiłam, dodatki, biżuteria, buty w neonowych kolorach i już przestaje być nudno.

 Buty, które znalazłam w Targecie, miłość razy milion <3 p="">

To na tyle, mam nadzieję, że któraś z was zainspirowała się tym postem, są to rzeczy z sieciówek, dlatego dostępne na każdą kieszeń.

źródło: H&Mforever21target

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger