Ready for SuMMer I

Dziś mam dla Was post z moimi ulubionymi kosmetykami i dodatkami na lato. Ostatnio dużo oglądam filmików na youtube i spotkałam się z właśnie z takim tagiem, nagrywać nie będę, więc zaczerpnęłam ten pomysł na posta. A w ogóle to jestem już uzależniona od youtube i zakochałam się w tych wszystkich dziewczynach, które tworzą piękne makijaże albo przerabiają ubrania. No ale nie o tym, za 9 dni wybieram się z moją host rodzinką na Florydę i pewnie większość tych rzeczy się przyda.


Kapelusz ze sklepu internetowego flavour86. Taki trochę z większym rondem, al'a słomkowy, na lato idealny. Mój ulubiony model okularów (aviatorki) lustrzane z Forever 21, druga para z H&M.



Świeczki, które sprawiają, że w pochmurne dni w moim pokoju czuję się jak na plaży. Bali Sunrise ma bardzo słodki zapach, kiedy ją zapalam wyobrażam sobie, że leżę na plaży ze słodkim drinkiem, szum morza i zachód słońca...achhh. Gardenia Lily ma bardzo świeży zapach kojarzy mi się ze świeżo wypranym praniem. Bardzo lubię obie. Kupione w Targecie za 5$. 



 Na upalne dni to tylko sandałki, co prawda moje conversy też sprawują się świetnie, ale sandałki są lepsze. W brązowym kolorze, pasują do większości moich rzeczy. Trudno było znaleźć jakieś fajne, więc bardzo się ciesze, że mam te. WallMart 12$.


 Latem można poszaleć z kolorami, ta żółto neonowa torebka nadaję się do tego idealnie i ożywi każdą stylizację. Moja jest z sh za 10$.

  Uwielbiam pomadki Rimmel z serii Kate Moss, ta w czerwonym odcieniu to moja trzecia. Dwie pozostałe są z Maybelline. Takie kolorowe pomadki też fajnie ożywią każdy zestaw.

  Ulubione bransoletki: pomarańczowa z Expressu, niebieska i dwie ze zdjęcia niżej kupione nad polskim morzem.

Moja kolorówka na lato. Podkład i róż z Loreal, bardzo fajnie się sprawdzają. Kredki do oczu z Rimmel i Maybelline. Perfumowany rollon z Tokidoki, fajny zapach w jeszcze lepszym opakowaniu. Każdy zapach ma inną zakrętkę, świetny pomysł na prezent. Brązowy cień z Mac'a do podkreślanie brwi. I sypki puder mineralny.

Mój super iPhone z super kejsem (:P). Muzyka na basenie czy na siłowni zawsze się przydaje.


Żółty, różowy-koralowy i turkusowy, do tego biały pisak do robienia wzorków. Z takim skromnym zestawem można wyczarować wiele na paznokciach i nie będzie nudno.

I na koniec Chanel Coco Mademoiselle miłość forever and ever :)



Mam nadzieję, że wam się spodobał ten post. Podzielcie się swoimi ulubionym dodatkami, kosmetykami a może i trikami na lato, w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger