Florida

Stworzenie posta na iPhonie, jest mega czasochłonne i denerwujace, przy okazji musiałam pobrać kilka aplikacji bez których ten post by nie powstał. Zdjęcia rownież robione iphonem. Oczywiście ma ze sobą aparat, ale nie mam komputera, a chciałam sie z wami juz, teraz podzielić zdjęciami z Florydy. 
Ja jestem absolutnie zakochana w tym stanie. Jestem w mieście Fort Myers. Miami to nie jest ale tez jest pięknie i cudownie. Odwiedzilam do tej pory kilka stanów, ale Floryda wywarł na mnie największe wrażenie, ponieważ: 
a. Wszystko jest tu inne, roślinność, domy, ulice. Roślinność zmieniła sie zaraz po przekroczeniu linii stanu Floryda, to było fascynujące.
b. Jest mega gorąco i niech was nie zmyli to zachmurzone niebo na zdjęciach, mimo wszystko można było sie troszkę za mocno opalic przy filtrze 50!! (Czyt: ja)
c. Zjadłam kawałek krokodyla, smakowal jak kurczak, ale świadomość że to krokodyl nie pomagała.
d. Do tej pory nie miałam ulubionego drzewa a teraz mam i jest to oczywiście PALMA, mam kilkadziesiąt zdjęć palm i jaram sie nimi na maksa :)

Sorry, że tak dużo zdjęć ale nie umialam sie zdecydować :p
Spodziewajcie sie jeszcze wiecej zdjęć :)

ENJOY !!























2 komentarze:

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger