Rainbow Wall

 No więc nadszedł ten czas żeby opowiedzieć historię tej nieszczęsnej czarnej bluzy. Została ona zaprojektowana prze bardzo zdolnego chłopaka, którego poznałam w Cincinnati na jednej z imprez. Po kilku spotkaniach i  dużym rabacie stałam się posiadaczką jednego z jego projektów i bardzo mi się ta bluza podoba tak samo jak Emmanuel (projektant). Nasza znajomość się nawet fajnie rozkręcała,ale.... no właśnie, nie wiadomo jak, nie wiadomo czemu, nie wiadomo gdzie, po co i dlaczego kontakt nasz zmalał do minimum i tak jest do dnia dzisiejszego i jest mi z tym bardzo źle (miałam być jego żoną przecież :p). Teoretycznie powinnam spalić tą bluzę na stosie i zapomnieć, ale jest fajna i szkoda mi kasy, którą na nią wydałam hehehhe. Ot i cała historyja. A wam bardzo serdecznie polecam stronę THE NATIVES, może coś dla siebie znajdziecie, za jakiś czas mają się pojawić nowe projekty. Emmanuel oprócz tworzeniem ubrań, zajmuję się jeszcze projektowaniem stron internetowych itp, i tworzeniem muzyki, tak więc człowiek z artystyczną duszą, tutaj możecie zobaczyć więcej jego prac => bakarema.com .

Mam nadzieję, że zaspokoiłam waszą ciekawość :)













spodnie, torebka - sh
bluza - thenatives
okulary, buty - forever21

14 komentarzy:

  1. No widzę, że love story niczym z amerykańskich filmów. Swoją drogą masz zajebiste zdjęcia, musisz mi koniecznie dać namiary na swojego fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko ze bez happy endu :) bardzo mi przykro ale mój fotograf jest very busy i w sumie to nie wiem czy go chcesz bo jest bardzo nerwowy :p ale talent skubany ma :)

      Usuń
  2. Fajna torba i w dodatku z sh, wow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kradnę Ci tę torebkę!!!! :)
    pozdrawiam
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne miejsce do zdjęć! A bluza bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Yep finally :) do you know Polish ?? :p

      Usuń
    2. English is my only language hahaha I do know some Italian. I would love to learn a new language and Polish is a very beautiful one. My computer translates automatically to English :P Your pictures are great! Such cute fashion ideas! Sad you do not talk to Emmanuel anymore but I'm sure, even though it was not meant to be with Emmanuel, you will find a happy ending with someone else!

      Usuń
    3. I hope to find a happy ending,at all :P Are you from USA ?

      Usuń
    4. of course! I live in Cincinnati!

      Usuń
  6. Tło do fotek Super. Bluza i torebeczka jest świetna
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger