Prasówka: American Vogue

Grudniowy Vogue bez szału, ale była najtańszy, a jak wiadomo w grudniu trzeba oszczędzać na prezenty :)
Ja w tym roku sama dla siebie będę Mikołajem więc będzie to coś ekstra :)

Pierwsze co przykuło moje spojrzenie na dłużej niż 5 min to te piękne kozaki od Ralpha Laurena. Ach i Och. Są cudowne :)





Total white look, minimalistyczny i klasyczny, w sam raz na święta.

Kolejne minimalistyczne looki, total blue i total red :) Modelka Raquel  Zimmermann, bardzo ładnie prezentuje się w czerwonym zestawie. A mi bardzo się takie podobają :)


Sesja modelki Carolyn Murphy z aktorem Matthias Schoenaerts sfotografowani przez Mario Testino.







Na koniec piękna Anne Hathway z jeszcze piękniejszym uśmiechem i w przecudownej kamizelce od Ralpha Laurena. Sfotografowana przez Annie Leibovitz.


5 komentarzy:

  1. inspiracji dużo oj dużo :) Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, bardzo inspirujące!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja po jednym numerze stwierdziłam, że więcej vogue nie kupię, no chyba że będę się bardzo nudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się kozaki cudnie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja vouge nie lubię ;<< ale te kozaki świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger