Prasówka: American Vogue

Tak jak zapowiadałam w ostatnim poście, wprowadzam nową serię postów na moim blogu. Będą to prasówki z VOGUE, dziś amerykański, za miesiąc zobaczymy. Chcę wam pokazać jakie trendy na jesień przygotowali dla nas projektanci. Już czas kompletować jesienną garderobę, więc może komuś się przyda ten post :)

Na pierwszy ogień Ralph Lauren. Bardzo spodobały mi się ten brytyjski szyk. Już któryś raz Ralph inspiruję się brytyjską modą. Tweedowe męskie garnitury, grube płaszcz, urocze sweterki, myślę że każda z nas odnajdzie tu coś dla siebie. Ja chętnie bym widziała u siebie tweedową marynarkę.


Te buty to jak dla mnie mistrzostwo. Złoty zamek, klamry i blaszki na obcasach wyglądają super i jak wiecie będą bardzo modne na jesień.


Chloe pokazuje nam jak możemy się zabawić moda tworząc zestaw z grubego swetra i sportowych spodni. Umiejętne zestawienie różnych faktur i stylów wygląda bardzo ciekawie. Bawmy się modą dziewczyny.
Po lewej stronie moja ulubiona Anja Rubik.


Jesień bywa czasami szara i ponura, dlatego ja lubię stawiać na kolorowe dodatki i ubrania. Vera Wang przedstawia nam zawszę modną czerń. Ubrania mnie nie urzekły ale te dwie pary botków są cudowne, szukam podobnych modeli.




Ten zestaw to jest hit hitów nadchodzącej jesieni. Trend moro, już wszystkim znany i do tego złote dodatki, ja jestem na tak. 


Propozycja od Miss Me, jak najbardziej w moim klimacie, uwielbiam kowbojski styl, jeansowe koszule, kurtki z frędzlami (jeden z moich must have) i to wszystko na tle Wielkiego Kanionu. mmm 


A na koniec nowojorski street style przy żółtej taksówce,  kojarzy mi się z Seksem w wielkim mieście :)



Jak wam się podoba ten post? Czekam na wasze opinie :)

21 komentarzy:

  1. Świetny ten przegląd, a ostatnie zdjęcie... ach! :)
    Buziaki, www.lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post, świetne trendy idą na jesien ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bardzo lubię podziwiać reklamy, niekiedy są naprawdę niesamowite i podziwiałabym je godzinami! te, które przedstawiłaś są świetne, super post :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post!
    Uwielbiam oglądać takie gazetki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejne posty z prasówkami! Super pomysł ;)

    P.S 3, 4, 6 czyli czerwone spodnie, plus biały sweter, botki i moro + złoto to moje typy! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wymyslilas z ta prasowka, jeszcze sie z czyms takim nie spotkalam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post ;) Czerwone spodnie mm ;) kowbojski styl i buty ze złotymi zamkami oh tak:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahhh, Vogue :)
    Podoba mi się ten post, zapraszam do obserwowania u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. choć połączenie białego z czerwonym kojarzy mi się zbyt jednoznacznie, chętnie skopiuję to zestawienie - biały gruby sweter mam muszę tylko uszyć czerwone spodnie :D Moro ze złotem też wygląda ciekawie ale jak na złość nigdzie nie udało mi się znaleźć godnego uwagi materiału.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amerykański Vogue biblią świata mody <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody! http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog;)
    czekam na następne posty :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. post bardzo fajny, a Ralph Lauren najlepszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny pomysł na post :) zdecydowanie buty od Wery Wang są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczy z kolekcji Very Wang sa w Khols'ie, moze te buty tez beda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem i sprawdzałam na stronie że są w całkiem niezłej cenie :)

      Usuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger