TOALETKA W SZAFIE

Odkad mieszkam w Holandii, zmieniam swoje miejsce zamieszkania srednio co 3 miesiace. Na kazdym mieszkaniu/pokoju szukalam miejsca gdzie moglabym rozstawic swoj warsztat malarski :)
Na obecnym pokoju posiadam rozsuwana szafe i to wlasnie w niej postanowilam rozlozyc swoje kosmetyki do malowania. Szafa jest kolo okna wiec codziennie rano moge robic makijaz przy dziennym swietle.
Fajny pomysl z taka toaletka, nie zajmuje dodatkowego miejsca a kiedy tworzy sie w niej balagan wystarczy zasunac drzwi :) Sami zobaczcie jak fajnie to wyglada.





O takim balaganie wlasnie mowilam :p






Popularne posty