PEDZLE REAL TECHNIQUES I NIE TYLKO

W ostatni poscie pisalam wam o moim ulubionym podkladzie i korektorach, a dzis pokaze wam moje ulubione pedzle do makijazu.
Pierwszy pedzel to Real Techniques Powder Brush - duzy pedzel do pudru, bardzo fajnie sie go uzywa, jest milutki i dobrze rozprowadza kosmetyk po twarzy. 
Drugi to Real Techniques Blush Brush - do tego medzla mam jeszcze mieszane uczucia, wydaje mi sie ze jest za miekki do nakladania rozu, albo z moim rozem jest cos nie tak, ale fajnie naklada sie nim bronzer. 
Trzeci pedzel to Real Techniques Expert Face Brush - i to jest HIT, nakladanie podkladu przy jego pomocy to czysta przyjemnosc, pedzel jest mieciutki i bardzo fajnie, rownomiernie rozprowadza podklad, nie pozostawia smug. To prawdziwy EXPERT !


Rowniez do podkladu uzywam pedzla Hakuro H50s, jest rownie dobry jak pedzel z Real Techniques. Mam go juz bardzo dlugo i ani troche nie stracil na jakosci, a nie oszczedzam go.

No i ostatni juz, kultowy produkt to gabeczke z Real Techniques. Wyprobowalam juz wiele gabeczek, tych drozszych i tych tanszych i ta z RT jest najlepsza, jest mieciutka i fajnie rozprowadza podklad, przy uzyciu wilgotnej gabeczki uzyskuje efekt nawilzonej cery co bardzo mi sie podoba.

Jesli szukacie fajnych pedzli do makijazu to koniecznie sprawdzie te ktore wam opsialam. Ceny wahaja sie od 40 - 60 zl, ale jakos ich jest super. Warto wydac na nie pieniadze. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger