LOOK : URBAN OUTFIT

 Sportowe buty, czy są odpowiednie tylko na siłownie i do biegania. Nie, nie w czasach kiedy w modzie wszystkie chwyty dozwolone, a modele butów sportowych są coraz zgrabniejsze i bardziej kolorowe.

Kobiety w Nowym Jorku, Londynie i Dublinie (w tych miastach byłam i widziałam :P ), które pracują w biurowcach, noszą swoje szpileczki w osobnej torbie, a na podróż metrem, autobusem itp. wybierają właśnie obuwie sportowe i wcale nie do dresów, a do eleganckich sukienek, spódnic i żakietów, jest to wiele wygodniejsze i dużo łatwiej w takich butach pokonać drogę do pracy.

Niestety w mojej małej Bydgoszczy wzbudziłam dość dużą sensację i usłyszałam kilka niemiłych uwag.
Ale się tym nie przejmuję, czuję się w takim zestawieniu bardzo dobrze i nie zamierzam z niego rezygnować.




buty - nike
sukienka - tjmaxx
płaszcz - RL
torebka - philliplim
chusta - sh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger