NYC / CENTRAL PARK

New York, New York. Sporo czasu zajęło mi wymyślenie jakieś notki, no bo ile razy można pisać, że Nowy Jork jest cudowny, piękny i wspaniały. Ale nic na to nie poradzę, że taka jest prawda. Ja osobiście jestem w nim zakochana po uszy. Była to moja druga wizyta w mieście i to co widziałam to znikoma część do tego co chcę jeszcze zobaczyć, zostało mi jeszcze 10 miesięcy więc zdążę, mam nadzieje :)

Dziś chcę wam napisać coś więcej o Central Parku.
Czy wiecie, że budowa parku trwała aż 15 lat ? Mogę powiedzieć, że się opłacało. To świetne miejsce żeby odpocząć od miejskiego zgiełku i hałasu.
A co można robić w Central Parku ?  Wszystko na co macie ochotę, rozłożyć się z kocykiem na polanie, wybrać się z przyjaciółmi na lunch, zrobić sobie sesję ślubną, pobiegać, pojeździć na rowerze/rolkach/deskorolce/hulajnodze, pograć w koszykówkę/siatkówkę/piłkę nożną, przejechać się bryczką, popływać łódką, pójść do ZOO.. itp. itd. wymieniać dalej :p
Jeśli będziecie w NY to koniecznie, zajrzyjcie do Central Parku. 

Flatiron - nazwa wzięła się od tego, że budynek swoim kształtem przypomina żelazko.



















1 komentarz:

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger