Robert Kupisz "Fair Play"

Z polskich projektantów to właśnie Robert Kupisz robi na mnie największe wrażenie. Każdy jego pokaz jest inny, ciekawy, wyjątkowy, chciałabym się kiedyś udać na takie show. To kolekcja trafia do mnie w 100 procentach, sportowe, luźne ubrania, inspiracja mundurkami niczym z brytyjskich szkół (uwielbiam ten motyw) ach, nic tylko zarabiać kupę forsy i ubierać się u Kupisza.

Sorry, że mnie trochę nie było, ale to chyba jakieś przesilenie wiosenne, mała depresja spowodowana tęsknotą za domem (ale i tak zostaje na drugi rok :p) i zamieniłam mojego Nikona d5000 na Nikona J1, nie żałuję ani trochę :)
Już niedługo nowe stylizacje.

Pozdrawiam.




















źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger