Red Jacket

Pakowanie walizki na rok nie jest wcale łatwe, szczególnie jak są ograniczenia wagowe. Do USA zabrałam ze sobą tylko jedną marynarkę, a reszta kolekcji została w PL. Bardzo za nimi tęsknie i długo trwały moje poszukiwania idealnych marynarek. Musiałam pojechać aż do Detroit i tam w magicznej cenie 3$ kupiłam dwie marynarki. Jedną wam teraz przedstawiam, drugą następnym razem.

Ps. Ciekawe jak będzie się pakowało walizkę powrotną. Powinnam wrócić w sierpniu, ale przedłużam moją przygodę ze stanami i przenoszę się na rok do NY :)









marynarka - sh
bluzka,buty - F21
leginsy - primark
torba - reserved
okulary - F21

11 komentarzy:

  1. Zazdroszczą marynarki! Ja szukam i znaleźć nie mogę właśnie takiej! Twoja jest idealna aaa... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna marynarka :)

    Zostajesz? Cudownie <3

    Znalazłaś już rodzinkę jakąś w NYC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zaczęłam szukać :) ale mam czas do sierpnia :)

      Usuń
  3. Wiem co oznacza pakowanie walizki, tysiące wyborów i wyrzeczeń :) Świetny kolor kurtki i ogólnie całość fajnie wygląda! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka jest świetna :) i to z sh! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eeeej ;p nie zazdrosć tylko rusz pupke i kup bilety;p w tym sezonie juz pewnie nie zdazysz ale w nastepnym;D

    OdpowiedzUsuń
  6. też możesz zobaczyć ich na żywo;))

    OdpowiedzUsuń
  7. droga powrotna zawsze ciezsza ;D trzeba paczki wysylac ;D Super wygladasz,
    swietna marynarka ;)


    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    Zapraszam do mnie na ROZDANIE,
    do wygrania moja ulubiona pomagdka amerykanskiej firmy LIME CRIME - Glamour 101
    robia oni najbardziej intensywne pomadki
    oraz eyeliner SEPHORY

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedługo mnie też czeka pakowania, na bardzo bardzo długo. Nominowałam Cię do Liebster Award. Jeśli nie brałaś jeszcze w tym udziału to zachęcam. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna marynarka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger