SuperWoman

Sylwii się strasznie ręce trzęsły z zimna, dlatego takie niewyraźne zdjęcia, ale mnie i sie i tak podobają :)
Moja koszulka zyskała uznanie mojego 5 letniego podopiecznego i kiedy odbierałam go ze szkoły każda nauczycielka wiedziała, że " Natalia have superman tshirt", następna będzie z batmanem :)

What the deal: wczoraj wybrałyśmy się z Sylwią do Macy's, zatrzymałam się na chwilę przy stoisku chanel a pan do mnie mówi, że jak otworze konto w masy's to dostane błyszczyk chanel za free i  wszystko byłoby super ale ja już mam takie konto... i sobie poszłam. Ale dobra ze mnie koleżanka i powiedziałam o tym Sylwii, mimo że zazdrość mnie zżerała od środka że ona będzie miała błyszczyk chanel za free a ja nie :P ale Pan ze stoiska widząc moją smutną mine powiedział, że ja też mogę sobie jeden wybrać :) heheh. Nawet ja mam szczęście.... czasami :P








kurtka,leginsy - primark
czapka - cubus
torba  - reserved
buty - no name
koszulka - f.y.e

11 komentarzy:

  1. Ty mi o tym nie powiedziałaś, tylko mnie na to namówiłaś:P błyszczy i tak miał być Twój !! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź nie sciemniaj. Jak ci powiedziałam to zes się rzuciła na tego biednego pana ;p

      Usuń
  2. fajnie wyglądasz :) mam taką koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh. W tym Waszym Ohio to same okazje, szczęśliwe przypadki itp. :)

    Chcę do Ohio! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ajjj zawsze chciałam mieć taką koszulkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszulka i fajnie dobrana czapka do całości ;)) Obserwuję i zapraszam do mnie http://agnejsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna czapunia;)


    zapraszam do wzajemnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger