15 komentarzy:

  1. Sliczny plaszczyk! :)

    Aga

    www.ileftmyheartinsfblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha pisze jak byk że to marynarka a nie płaszczyk :P

    OdpowiedzUsuń
  3. biały+czerwony+czarny to moja ulubiona kolorystyka;-))) superrr;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylowo i codziennie, bardzo ładnie, tez złote guziczki ożywiają jeszcze bardziej zestaw. :)
    Mam też czerwony płaszczyk i muszę w końcu go zaprezentować, bo tak leży i leży... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całość bardzo fajnie wygląda
    zapraszam do mnie
    http://smartnesspattern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie komina i marynarki:)Zdolna ta mama ;) Dodaję do obserowanych i zachęcam do obserwacji mojego bloga, jeśli ci się podoba :) Pozdrawiam, Medo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio pokochałam czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger