Pink Skirt


Różowa spódniczka z SH (new look) połączona z brzoskwiniową bluzką, do tego niebieskie dodatki, myślę że wyszło fajnie. Te balerinki to moje ulubione, pierwsze, które kupiłam za moje pierwsze zarobione pieniądze i wyglądaja już trochę masakrycznie ale nie mogę się z nimi rozstać.

Tak jak zapowiadałam zaczynam serie postów ze spódniczkami, zapraszam więc do obserwacji mojego bloga i również na moj FACEBOOK .











photo by Monika

spódniczka - SH (New Look)
bluzka - CUBUS
pierścionki - jakiś sklepik
buty i torebka - PRIMARK

8 komentarzy:

  1. śliczne połączenie kolorów ;)
    spódniczka mi się podoba, bluzeczka też :)
    piękna biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominowanie mnie do zabawy :) a tak po za tym, fajny outfit ;)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka jest prześliczna! :) bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódnica, bardzo lubię tą długość

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna spódniczka;) fajny zestaw:D podobają mi się zdjęcia:) jeśli masz ochotę i interesujesz się modą zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodko :)) spódniczka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za wciągnięcie mnie do zabawy, muszę poważnie się zastanowić co tam napisać :)
    Miło mi będzie jeśli jeszcze mnie odwiedzisz i/lub dodasz do obserwowanych :):*

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger