Morskie opowieści 2

Kolejny set z nad morza tym razem z ładną pogodą w przeciwieństwie do tej obecnej. Kiedy jest się na wakacjach nie chcę się wymyślać skomplikowanych zestawów, ja lubię proste rozwiązania i taki właśnie jest ten set, prosty, wakacyjny, plażowy :) Mój Pan od wizerunku stwierdził że zdjęcia się nadają, a jak on tak mówi to znaczy że tak jest i kropka.

PS. Idę odganiać deszcz ;)
















koszulka - CUBUS
koszula dżinsowa - CUBUS
spodenki - SH
bransoletki - bazarek nad morzem

21 komentarzy:

  1. Ładna masz koszulke i okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega klimat!! podoba mi się cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam oglądać zdjęcia z wakacji! Twoje są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marzą mi się takie bransoletki!

    pozdrawiam,

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tshirt

    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny,plażowy zestaw ;) Ale C się super fale trafiły ;) Świetny blog! Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. tej pogody, tych fal i tej koszuli to Ci zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia:)

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/ wpadnij do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne okulary, no i to morze..ach

    OdpowiedzUsuń
  10. No i super!!
    idealny zestaw:D

    ps.słoneczko przybądź:D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjécia takie klimatyczne ;)

    podoba mi sie Twoj top;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwujemy sie?

    zapraszam do obserwacji, na pewno sie odwdziecze tym samym! :D dzieki w ogole za odwiedziny mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3. zdjęcie jest najlepsze :)))
    Tak słonecznie i letnio wyglądają te fotki, aż zazdroszczę Ci pobytu nad morzem!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie spodenki znalazłaś w sh :)
    Całość mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Na wakacjach trzeba sie bawić , nie stroić ;p Podoba mi sie ta bluzka ;)))

    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu śliczna bluzka! :o

    soollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger