GIVE ME EVERYTHING

Nie wiem czy też tak macie ale ja jak mam się zabrać za naukę to pierw muszę zrobić milion innych rzeczy, dziś przy okazji wyjścia na angielski zrobiłam nawet zdjęcia. Po raz kolejny pomarańczowa marynarka,tym razem w wersji Glam Rock, nie mogę się z nią rozstać. Przez to że pogoda płata nam figle mogę ją założyć.

 

 













photo by Monika

marynarka, koszulka - DIY
opaska, spodnie - PRIMARK
buty - DUNNES
torebka - RESERVED
bransoletka,pierścionki - osiedlowy sklep

33 komentarze:

  1. I dobrze, marynarka jest świetna, więc spokojnie możesz ją nosić do wszystkiego :).

    OdpowiedzUsuń
  2. stunning outfit!! love the color of your blazer and love your cross shirt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie zestawy! marynarka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka + żakiet świetne!

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! Piękna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna marynarka! nie wierzę, że ta koszulka jest DIY! nieziemska...ohh
    pozdrawiam
    ps. z chęcią poobserwuję, mam nadzieję, że z wzajemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka powala!!! wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna torebka i marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci ogromnie!!! :***

    Też tak mam - to normalka :D A marynarka jest przecudna i spodnie są rewelacyjne!
    Wyglądasz świetnie - prawdziwy glam rock :D

    OdpowiedzUsuń
  10. marynarka i koszula są genialne
    Pozdrawiam Julka
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie będę oryginalna marynarka jest prześwietna! Do tego DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw ! szczególnie marynarka i bluzka przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna marynara - Twoja mama jest utalentowana. A t-shirt jest po prostu boski

    OdpowiedzUsuń
  14. uważam , że świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. przepieknie wyglądasz!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. marynarka jest super - może przez jej kolor ;)
    Bluzka też mi się podoba.
    Ogólnie - fajnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Marynarka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw, na luzie i z pomysłem :) Chociaż koszuli sama bym nie założyła, to na Tobie leży świetnie i zastępuje dodatki :) Całość przełamana pomarańczowym żakietem - super!
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta marynarka!Bardzo fajna stylizacja.
    Ja też na taka poluję,ale na razie jest poza moim zasięgiem cenowym ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do udziały w KONKURSIE!
    Do wygrania piękna biżuteria. ;)
    Szczegóły na moim blogu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz ;)
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor marynarki jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. marynarka, bluzka i torebka ! cuudownie ! <33333333

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Marynarka DIY ?! Myślałam, że to ta słynna z Zary :)


    Podoba mi się twój blog , więc jeśli chcesz to możemy poobserwać się nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I just love this bright orange blazer!
    I have a similar one and i totally love the way you rock this!

    I hope we can be blogger friends and follow each other.:)

    http://mestizay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna marynarka, Pozdrawiam /miediewa

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna marynarka i koszulka! <3
    Prosilaś a więc jestem :))
    Będę wpadać :*
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger