The Best Of Natalii

W końcu i ja mam pomarańczową marynarkę , nie z Zary tylko dzięki mojej mamusi :*
Szkoda, że się tak ciepło zrobiło bo mogła bym w niej chodzić cały czas, jest idealnie skrojona i dopasowana i oczywiście ma podszewkę w paseczki . Już stała się moją ulubioną rzeczą w szafie :) Teraz zastanawiam się nad różową :) Miał być outfit z pokazu ale to innym razem.











 photo by Monika :*
marynarka- dzieło mojej mamy
spodnie - cubus
bluzka - sh
piórka - H&M
buty - dunnes
bransoletka, kopertówka - pirmark
okulary - biedronka


20 komentarzy:

  1. Masz zdolna mame, swietna marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna ta marynarka, wyglada jak z zary :)

    piekniejsza bo mama pewnie serce wlozyla w uszycie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wycałuj swoją mamę za taką cudowną marynarkę ! naprawdę piękna ! ja jestem zwolenniczką alternatywnych rozwiązań, bo po co przepłacac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny blazer- jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, zazdroszczę tak zdolnej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna marynarka! Moja mamcia też zdolna, ale nie chce jej się szyć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Te spodnie nie miały być przypadkiem luźnymi, długimi szarawarami? Na tobie wyglądają zdecydowanie zbyt obcisło.

    OdpowiedzUsuń
  8. i nadal żałuję, że mnie tam nie było!
    wyglądasz ślicznie natti ;*

    do anonima: jak już pofatygowałeś/łaś się z komentarzem, to tak na przyszłość - 'tobie' pisze się z dużej litery ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny zestaw :)
    jedyne do czego mogę się przyczepić, to, że zdjęcia sa średniej jakości ale to nie Twoja wina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi sie tutaj wszystko.. mamuska rewelka talencik ma! I corcia pewnie zadowolona :)

    sliczny kolor.
    cmok
    x

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :)
    Twoja Mama jest mistrzem! ;D

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetne połączenie, marynarka ma fantastyczny kolor, cudny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka jest świetna:)
    Cały outfit na plus:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. marynarka ma super kolor
    pozdrawiam

    http://www.mybabymydarlig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy blog, a ja zapraszam do śledzenia mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. blog swietny, zapisalam sie do obserwownych. Bede tutaj czesto byc. ;) Jak chcesz mozesz tez wbic do mnie . http://poziomkowybaton.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna marynarka.Nic tylko pogratulować mamie:)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger