TeenageDream

21 marca-pierwszy dzień wiosny i dzień wagarowicza (miło powspominać jak się chodziło na wagary ) ja z powodu choroby zrobiłam sobie małe wagary od pracy, szkoda tylko że muszę leżeć w łóżku.
Wiosenna stylizacja z sesji z Dareczką .

Biorę udział w konkursie SiemensFreshLook jak wam się podoba moja stylizacja to bardzo proszę o głosy :) http://www.siemensfreshlook.pl/f,545.html#/galeria/  








Make-up,stylizacja, photo by Dareczka :*
sukienka,buty - primark
kurtka - dareczka :)

23 komentarze:

  1. piękna stylizacja na 1 dzień wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są kwiatki we włosach. uwielbiam pastele. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym sobie zrobiła wagary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna spódniczka (albo sukienka, nie wiem, o nie widzę dokładnie) :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog!
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak uroczo! drugie zdjecie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie musiałam dzisiaj robić sobie wagarów bo planowo mam wolne :)
    Fajny kolorowy zestaw, sukienka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. super spódniczka


    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjecia ...uwielbiam pastelowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty i rewelacyjny makijaż :)
    będę zaglądać częściej ;)
    wiosenne pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie ubrań;)i oczywiście piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wiosenna sesja ;p

    Zapraszam do siebie;;p

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, ale tu kolorowo :))
    najbardziej podobają mi się te kwiatki we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo faktycznie teenage dream :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie są te zdjęcia! Szczególnie nr 2 i nr 4. Wyglądają jak z gazety. Wyrazy uznania dla Twojej koleżanki :) Super!!! :)
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny outfit.
    Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja mega :D powiedzialabym 'pin up girl' :) http://patricia-vintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz!wiosna na całego:D

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger