PLUS Camerimage 2010

Od 27 listopada do 4 grudnia w Bydgoszczy odbył się festiwal Plus Camerimage, poświęcony autorom zdjęć filmowych. Ja załapałam się na niego jako wolontariuszka sekcji logistycznej i miałam na prawdę nie twarzowe wdzianko, co widać na nie których zdjęciach. Bardzo się ciesze że mogłam uczestniczyć w tak wielkim wydarzeniu, emocje jakie temu towarzysza są nie zapomniane. Fajnie się obracać w towarzystwie sławnych osób, móc z nimi pogadać o tym że w Polsce jest bardzo zimno albo o jakiś głupotach ,pośmiać się, ja nawet od jednego pana dostałam zaproszenie do Los Angeles na casting (pan był juz troche wstawiony :p).


 



















3 komentarze:

  1. bardzo żałuję , że Camerimage przenieśli z Łodzi. i strasznie zazdroszczę wolontariatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O łał! Zazdroszczę!
    A wdzianko wcale nie takie straszne ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger