#NATIXMAS - ŚWIĘTA Z NATI - MIKOŁAJKI

Ho! Ho! Ho!
To ten dzień kiedy każde dziecko zastanawia się czy było wystarczająco grzeczne i czy znajdzie w swoim bucie wymarzony prezent. 

Ja już dzieckiem nie jestem a też czekam na jakiś upominek. Najlepsze są jednak te które sama sobie podaruję. W tym roku padło na zapach od MOSCHINO - FRESH, bardziej jednak chodzi o butelkę, która jest mega, ale zapach też jest bardzo ładny. 
Postanowiłam że nauczę się malować oczy dlatego też zakupiłam zestaw pędzli z RT i palete z I<3 adk="" dok="" i="" makeup.="" na="" no="" p="" r="" roz="" tak="" wietlacz="" wnie="" z="">

Jak Wam się podobają moje prezenciki ? 
A Wy czekacie na Mikołaja, byliście grzeczni ?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger