HOME : CHRISTMAS DECOR

Lubicie stroić wasze domy na święta ? Wiecie, że to nie musi wcale dużo kosztować. Gałązki świerku, bombki, papier, farbki w kolorach świątecznych, trochę wolnego czasu i można wyczarować piękne ozdoby.  Zachęcam was do robienia ozdób w gronie przyjaciół lub rodziny, to świetna zabawa i bardzo zbliża :) Ja odkąd pamiętam, zawsze robiłam z moimi braćmi łańcuch na choinkę. Co roku, a jak dorosłam to uczyłam moje bratanice robić łańcuchy i inne ozdoby.

Poniżej przedstawiam wam kilka inspiracji, może kogoś nakierują, podpowiedzą w jakim stylu byście chcieli udekorować swój dom.
Mi osobiście bardzo marzy się kominek z zawieszonym skarpetkami. A obok piękna, żywa, pachnąca choinka. (dopisane do listy marzeń) 

Powodzenia w tworzeniu ! 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger