Prasówka: American Vogue

Już prawię połowa października, więc prasówka by się przydała :) Znowu amerykański Vogue, ale obiecuję, że następny będzie inny :)


Burberry - zawszę mają świetne zdjęcia, a do tego która z nas nie marzy o klasycznym trenczu właśnie od Burberry !

NINE WEST - idealnie trafia w moje gusta, trochę hippie, trochę boho, kowbojki, futra, zwiewne materiały, to jest chyba mój styl w którym czuję się najlepiej, zaczynam kompletować garderobę.


Anna Dello Russo dla H&M - i jej modowy prysznic to jedno z większych październikowych, modowych wydarzeń. Sama chętnie bym upolowała kilka błyskotek, ale w pobliżu w żadnym H&M nie było nic z tej kolekcji.

Wrzucam zdjęcie tych kozaków, bo są to jak dla mnie idealne kozaki na jesień i uważam, że każda z nas powinna mieć jedną taką parę. Pasują one do skinny jeans jak i do sukienek, są bardzo uniwersalne, obcas nie jest gruby więc są stabilne. Warto zainwestować w takie kozaki, wtedy posłużą nam kilka lat.


Zaraz po kozakach, biker boots, chyba nic więcej nie trzeba o nich mówić, szalenie modne w tym sezonie. Jeśli mamy ograniczone koszta, można takie buty wykonać samemu, dokupując ćwieki. 

Sesja "Lost Highway" autorstwa Petera Lindbergh'a. Modelka Kati Nescher i aktor Garrett Hedlund. Sesja jak dla mnie jest bardzo amerykańska i dlatego przypadła mi do gustu, zdjęcia kojarzą mi się za starymi filmami, a ponieważ sama teraz jestem w USA to takie zdjęcia są dla mnie wielką inspiracją do podróżowania i z przyjemnością pochłaniam setki takich zdjęć.






Na koniec piękna Keira Knightley jako Anna Karenina. Opowiada o swoim zbliżającym się ślubie, planach na przyszłość i rolach w filmie. Mi najbardziej sie podobała w filmie "Duma i uprzedzenie".





4 komentarze:

  1. kapitalne fotografie. jak zawsze w tej gazecie. szkoda, że nasze rodzime słabsze są graficznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne inspiracje
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  3. biker boots- one chyba nigdy mi sie nie znudzą jak conversy na lato,wiose, timbalandy na zime tak biker boots idealne na jesień!

    Strasznie zazdroszczę Ci mieszkania w stanach, ahhh;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,

    fajnie było sobie go dzięki Tobie pooglądać. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger