Warsaw Photo Diary

 Ostatni weekend spędziłam w Warszawie, głównym celem mojej podróży było poniedziałkowe spotkanie w Amerykańskiej Ambasadzie. Wizę otrzymałam więc zostało mi już tylko pakowanie i 20 sierpnia pożegnam się z Polską na cały rok. Moje szczęście momentami przekracza wszystkie możliwe skale :)

Weekend w Warszawie był tak gorący,  że w sumie za dużo nie robiłyśmy, na początek mrożona kawa w Cafe Ogrody, następnie przeniosłyśmy się na inne leżaczki z widokiem na Narodowy a na koniec dnia bio-gryczane naleśniki. Urzekły mnie Łazienki Królewskie i to że można tam spotkać pawie, które tak po prostu sobie spacerują :)







 






5 komentarzy:

  1. muszę odwiedzić Warszawę uwielbiam to miasto

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ;) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię wypady do Warszawy, zazdroszczę Ci! Byłam w niej niedawno, ale chciałabym jak najszybciej wrócić do niej :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. I świetne zdjęcia, to ostatnie zdjęcie, na którym jest Pałać Kultury - wymiata :D!!!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger