Hot Summer


LATO WRÓCIŁO !!
Spodenki są obecnie moją ulubioną rzeczą w szafie. Powstały w bardzo prosty sposób, wrzuciłam je na całą noc do wybielacza, spodziewałam się innego efektu, ale to co zobaczyłam rano przerosło moje oczekiwania i   spowodowało wielki uśmiech na twarz. Na spodenkach wyszedł motyw nieba <3
Trampki również poleżały w wybielaczu ale zamiast się wybielić zrobiły się żółte, więc pomalowałam je farbami do ubrań i tak oto spodenki i trampki zyskały nowe życie :)







spodenki - primark, DIY
trampki - czasnabuty.pl , DIY
koszula - sh
torba - reserved
bransoletki, łańcuszek do okularów - primark

10 komentarzy:

  1. w końcu to nasze lato ;)

    super spodenki

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ci wyszły spodenki

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama wybielałam spodenki w ten sposób. :) U mnie wystarczyło jakieś 30 min. Fajny efekt.
    Z przyjemnością będę obserwowała twojego bloga, mam nadzieję, że ty mojego także.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz;) super torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszły te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne szorty :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny zestaw:) Super sa te spodenki:):)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger