Inspirations.Carrie Bradshaw

"Seks w wielkim mieście" to mój ulubiony serial a Carrie to oczywiście moja ulubiona postać z tego serialu. Podoba mi się jej styl, sposób bycia, to że pali Malboro, jej mieszkanie, o garderobie chyba nie muszę wspominac ( :p ).
Oglądając serial od 1 serii ( po raz setny ) w mojej głowie zrodził się nowe marzenie.
Chciałabym spacerować po ulicach Nowego Jorku w dzinsach, białym topie, szpilkach , torebką Chanel na ramieniu, paląc Mallboro z miękkiej  paczki ( hehehe).
A w tym roku spełnić się może Nowy Jork ( trzymajcie kciuki)


ps. Wiecie, że Sarah Jessica Parker, dostała całą garderobę Carrie na własność
















zdjęcia wyszukane w google.pl

13 komentarzy:

  1. mi także strasznie podobają się jej stroje :) świetny blog :) A z tą garderobą Carrie ma naprawdę extra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, świetnie, że dostała jej garderobę :) jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do Seksu i Carrie, ale pierwsza stylizacja chyba przesadzona - rodem z gimnazjum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie ma już SATC :( Stylizacje bywały różne, ale grunt, że nie było nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na 1 zdjęciu ma świetne koszulkę ! :) tą niebieską.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham jej postać w filmie i serialu!:)
    Zapraszam na konkurs na blogu:

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ryczałam przez godzine jak poleciał ostatni odcinek, po czym przewijałam go 3 razy żeby zobaczyć go jeszcze raz!
    dziewczyny są cudowne, zarówno pod względem 'modowym' jak i tym, jak sie dogadują i jak wiele osiągnely!
    samantha i jej teksty to mistrzostwo świata!
    a to jak ubierali Carrie w 6 serii, w Paryżu przebiło wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham jej styl
    niekiedy ubierze sie mega tandetnie-ale w jej wykonaniu to i tak jest modne!
    kocham ta kobiete;*
    a u mnie konkurs do wygrania 50zl na buty:)
    zapraszam.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowna! Uwielbiam Carrie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Organizuję konkurs, chcesz wziąć udział? http://raroika.blogspot.com/2012/01/konkurs-raroika.html Pozdrawiam, raroika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na ostatnim zdjęciu w szpilkach, w śniegu, wygląda tak nieporadnie :3

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny film <3 choć sama nie ubierałabym się kropka w kropkę jak Carrie, uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger