Marynarka w kratke

Ten post miał być już  2 dni temu, ale jak się idzie na zdjęcia bez baterii do aparatu to tak to właśnie wychodzi :) Zestaw bardzo prosty, biała koszula , jeansy i brązowo carmelowe dodatki :)
Od dawna szukałam marynarki w kratkę i jak zawsze z pomocą przychodzą lumpeksy, ta kosztowała 7 zł.
Fajnie że jest grudzień i nie ma śniegu.
Jak się czuje po świętach ? Ja 5 kg cięższa hehe






botki - deezee.pl
torebka- vintage
marynarka - sh
koszula - sh
jeansy - orsay
naszyjnik - primark

11 komentarzy:

  1. Marynarka świetna, bardzo stylowa ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tej stylizacji! wszystko mi się podoba! bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super teczka ;D

    chinchilla-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie, marynarka bombowa ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. 5kg? Ja się czuję ze 25 kg cięższa!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your purse and the cognac color-happy new year.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz ;)
    pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę te botki w wersji czarnej.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dłuższego czasu marzy mi się taki wisiorek, jest świetny! I torebka również:)
    Faustyna

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger