18 komentarzy:

  1. tunika to świetny łup!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa ta tunika, no i ma piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czemu ale te rajstopopończochy wyglądają wulgarnie...
    a poza tym stylizacja jest naprawdę udana i w ogóle ładna jesteś :)
    obserwuję i liczę na ciekawe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna tunika, przydałaby mi się taka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta tunika:)
    Zazdroszczę Londynu, zwiedziłam wiele stolic, ale tam jescze mnie nie było ;)
    Pozdrawiam i obserwuję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę i Londynu i tych kozaczków :).

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę napatrzeć się na naszyjnik! również zachwyciła mnie tunika... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę, jakie cuda można wygrzebać w sh!
    Tunika ma cudny kolor.

    swoją drogą zapraszam do mnie, postanowiłam wrócić do blogowania http://paulinkowa.blogspot.com
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowity zestaw , naszyjnik boski :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny medalion(ale bez pereł;p) :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna tunika ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger