Galway Girl

Uwielbiam Irlandię, mam z tym państwem wiele cudownych wspomnień, poznałam tam kilka wspaniałych osób, zaczęłam tam pierwszą prace. Kiedy mieszkałam w Dublinie miałam go dosć, a teraz kiedy odwiedzam moich przyjaciół czuje się jak u siebie :)
Zdjęcia zrobione nad morzem w miejscowości Kiliney, przygotowałam się na wiatr i zimno a pogoda mnie mile zaskoczyła i mogłam zdjąć rajstopy, weszłam nawet na chwile do morza ale to nie był dobry pomysł, woda była strasznie zimna, nie przeszkadzało to jednak pewnej Irlandce która się w tym morzu kąpała.










































photo by Mariano :)

spódniczka - dunnes
sweterek - M&S
baletki i bransoletka - primark



20 komentarzy:

  1. ladnie polaczylas kolorki kochana.

    moje zyczenia wielkanocne mozna u mnie na blogu w filmiku obejrzec :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne połączenie kolorystyczne :)
    świetna spódnica!

    Wesołych :))
    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) a spódniczka jest cudowna :D
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne połączenie kolorów, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia! fajna kolorystyka stylizacji :P

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie zestawione kolory, a ta spódniczka, mmmmm! :D

    http://flashnfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Olka dobrze gada - połączenie kolorów rewelacyjne. Dodałabym coś tu jeszcze, ale i tak jest fajnie :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie wyglądasz ;)

    POzdrawiam.

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej,morze!Fajnie Ci-akurat w Dyngus;)ładna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Irlandia jest moim drugim domem, piękny kraj.
    A ty jeszcze piękniejsza!
    (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zazdroszczę tego wyjazdu!!

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka mnie zauroczyła! :):) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. łądnie tu :)
    u mnie tez jest juz cieplutko, tylko niedziela byla taka blee :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tam ładnie! Straaasznie bym chciała tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super widoki i kolory Twojej stylizacji :)

    unclichedtrio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kolory rewelacja. wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się połączenie tej spódniczki ze sweterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosze o łaskawy wyrok :) Dziękuję :*

Copyright © 2014 nati's life , Blogger